نوشته شده توسط : bartartech

احتمالا برایتان پیش آمده است که با گوشی جدیدی وارد حساب واتس‌اپ خود شده‌اید ولی پیام‌های قدیمی‌تان برایتان نمایش داده نشده است. متاسفانه، در واتس‌اپ پیغام‌های قدیمی به طور خودکار انتقال داده نمی‌شوند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم چگونگی انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید را برایتان آموزش دهیم؛ پس با برتر دیجیتال همراه باشید.

 

 انتقال اطلاعات واتس‌اپ از آیفون به گوشی جدید اندرویدی

توجه: بدون استفاده از یک اپلیکیشن‌های کمکی، فعلاً نمی‌توان گفتگوهای واتس‌اپ را از اندروید به iOS و یا بالعکس منتقل کرد.

دارندگان گوشی‌های آیفون معمولاً از iCloud برای بکاپ‌گیری از چت‌های خود بهره می‌برند و از این نظر شبیه کاربران گوشی‌های اندرویدی هستند که اطلاعاتشان را در گوگل درایو ذخیره می‌کنند. پس برای بازگردانی و انتقال پیام‌های واتس‌اپ به گوشی جدید، می‌توانند از موارد ذکر شده در سایت برتردیجیتال استفاده کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech

بازی The Last of Us 2 یکی از مهمترین بازی‌های اختصاصی پلی‌استیشن ۴ می‌باشد. نسخه اولیه این بازی محصولی مدرن و کلاسیک و ساخته شده توسط Naughty Dog است و ورژن دوم آن احتمالاً همچون نسخه اول موفق خواهد بود. حالا سونی به تازگی جزئیاتی از این بازی منتشر کرده که در ادامه به متداول‌ترین سؤالات پیرامون آن می‌پردازیم پس با برتر دیجیتال همراه باشید.

 

داستان بازی چیست؟

در مورد داستان بازی اطلاعات زیادی نداریم ولی جزئیات کمی به دستمان رسیده است. اتفاقات بازی The Last of us 2 پنج سال پس از اتفاقات The Last of Us 1 رخ می‌دهند و شخصیت اصلی آن هم دختر ۱۹ ساله‌ای به نام Ellie می‌باشد. Ellie و Joel در شهر Wyoming ساکن شده‌اند و در یک جامعه کوچک به آرامش رسیده‌اند. Ellie با بهترین دوست خود یعنی Dina اوقات خوشی را سپری می‌کند؛ ولی پس از آن اتفاقات بدی رخ می‌دهد که هنوز مشخص نیست چیست. حدس می‌زنیم که دشمنان به منطقه محل سکونت آنها حمله می‌کنند. به هر حال، هر چه که رخ می‌دهد باعث می‌شود Ellie تشنه انتقام گردد. استودیوی Naughty Dog می‌گوید که این بازی بر پایه احساس تنفر تولید شده به همین دلیل احتمال می‌دهیم که در مسیری که Ellie طی خواهد کرد اتفاقات ناگواری رخ خواهد داد!

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت بازی The Last of Us 2 کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بازی The Last of Us 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech

بعضی اوقات می‌خواهید یک اپلیکیشن را نصب کنید و با پیام “حافظه کافی نیست” (Not Enough Space) یا مواردی از این قبیل مواجه می‌شوید چرا که بازی‌ها، تصاویر و فیلم‌های 4K فضای داخلی موبایل را اشغال کرده‌اند. در این بین، اگر گوشی شما اسلات microSD دارد، کارتان نسبتاً آسان‌تر است. استفاده از مموری کارت یک راهکار ارزان‌قیمت برای افزایش حافظه داخلی موبایل می‌باشد که با به کارگیری یکی از این حافظه‌ها می‌توانید اپلیکیشن‌ها را به آن انتقال دهید و برنامه‌های اندرویدی خود را پاک نکنید. امروز در سایت برتر دیجیتال می‌خواهیم به شما چگونگی انتقال اپلیکیشن‌ها به کارت حافظه را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

 

 

 انتقال اپلیکیشن‌ها به مموری کارت



:: برچسب‌ها: انتقال اپلیکیشن‌ها ازحافظه داخلی به کارت حافظه , مموری کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech

معیارهای خرید یک گوشی موبایل جدید برای هر فرد نسبت به شرایط سنی، کاری و استفاده خود شخص می‌تواند متفاوت باشد. برای برخی، داشتن صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا اولویت دارد. عده‌ای دیگر خواهان تلفن همراه با شارژدهی بالا هستند. اما عده‌ای نیز به دنبال موبایل‌هایی با بهترین دوربین می‌باشند. در این پست، ما موبایل‌ها را از لحاظ کیفیت دوربین بررسی کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین دوربین گوشی 2020 را بشناسیم.

معیارهای انتخاب بهترین دوربین گوشی 2020

در گذشته، شرکت‌ها از عدد مگاپیکسل دوربین موبایل که معیار دقیقی برای تعیین کیفیت نیست، به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌کردند. درحال حاضر هم تعداد لنز‌های روی تلفن همراه به یکی از بهانه‌های جدید برای جولان‌های تبلیغاتی تبدیل شده است. اما برای انتخاب بهترین دوربین گوشی 2020 باید معیارهای مختلفی همچون گشودگی دیافراگم، میدان دید، OIS  و… را نیز در نظر بگیریم تا بتوانیم موبایلی که شایسته دریافت لقب “بهترین دوربین گوشی” است را انتخاب نماییم. سایت DxOmark یکی از معتبرترین مراجع بررسی‌کننده دوربین‌های عکاسی،‌ دوربین موبایل و لنز است. این سایت تمامی موبایل‌ها را از نظر دوربین بررسی کرده و آن‌ها را رتبه‌بندی می‌کند.

در ادامه، اسامی بهترین موبایل‌ها را براساس رتبه‌بندی‌شان در Dxomark عنوان کرده‌ایم. اگر معیار ما برای خرید موبایل داشتن بهترین دوربین باشد، بسته به بودجه و نیاز خود می‌توانیم در سال ۲۰۲۰ میلادی، یکی از مدل‌های موجود در این لیست را انتخاب کرده و خریداری کنیم.

۱. کسب مقام اول بهترین دوربین موبایل توسط Huawei Mate 30 Pro

شرکت هواوی با گوشی Huawei Mate30 Pro باز هم رتبه اول بهترین دوربین گوشی 2020 را ازآن خود کرد. گوشی هواوی مدل Mate 30 Pro، جدیدترین پرچمدار شرکت چینی هواوی به شمار می‌رود. این گوشی از نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی از نوع OLED برخوردار است. پردازشگر مرکزی (CPU) این دستگاه ساخت خود هواوی است. با وجود پردازنده HiSilicon Kirin 990، در کنار ۸ گیگابایت رم و حافظه‌ داخلی ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت، قادر خواهید بود حتی سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم‌افزارها را اجرا کنید. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری که از تکنولوژی شارژ سریع (Fast Charge) پشتیبانی کرده و در عرض نیم ساعت تا ۷۰٪ باتری گوشی را شارژ می‌کند، از این گوشی یک موبایل عالی و بی‌نقص ساخته است.

دوربین اصلی این دستگاه ۴ لنز دارد که یکی از آن‌ها سنسور ToF می‌باشد که در زمینه تشخیص عمق سه بعدی در حالت بوکه به کار می‌رود. از نظر مشخصات فنی، دوربین اصلی هواوی Mate 30 Pro تفاوت چندانی با مشخصات مدل P30 Pro ندارد و دارای یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی Quad-Bayer با گشودگی دیافراگم f/1.6 است. اما در مورد لنز تله فوتو قضیه کمی فرقی می‌کند. چرا که به جای حسگر 5x مدل P30 Pro، یک لنز 3x قرار گرفته تا Mate 30 Pro از این نظر شبیه مدل P30 عمل کند. در نهایت، سنسور اولترا واید کاملاً جدید می‌باشد به طوری که با عرض ۱۸ میلی‌متری، با عریض‌ترین لنزی که تا کنون در بازار دیده‌ایم تفاوت زیادی دارد ولی به خاطر اندازه ۱ تا ۱٫۵۴ اینچی و گشودگی دیافراگم f/1.8 و نسبت تصویر ۳:۲ می‌تواند تصاویر باکیفیتی بگیرد.

برای بهبود فرآیند تصویربرداری، هواوی در این پردازنده از یک الگوریتم به نام AI-RAW استفاده کرده است تا با کمک قابلیت جدید فناوری هوش مصنوعی به نام Demosaicing (بازسازی رنگ‌ها) که در سنسور Quad-Bayer وجود دارد، تصاویر RGB به ثبت رسیده و مقدار نویزهای موجود هم همچون عکس‌های با فرمت RAW باشد. زمانی‌که کاربران روی سوژه مدنظر زوم می‌کنند، سیستم پردازشگر می‌تواند تصاویر با کیفیتی با فرمت RAW تولید نماید تا جزئیات و بافت موجود در صحنه عکسبرداری بهتر به ثبت برسد.

دوربین سلفی این گوشی از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی دارای فوکوس خودکار با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری بهره می‌برد. البته هواوی برای باکیفیت‌تر شدن تصاویر سلفی کاربران، از یک سنسور ToF دیگر در دوربین سلفی استفاده کرده است. نکته دیگر درمورد میت ۱۰پرو این است که، دوربین جلوی این گوشی می‌تواند ویدیوهای 1080p با ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

برای مشاهده ادامه لیست روی عبارت بهترین دوربین گوشی ۲۰۲۰ کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین دوربین گوشی 2020 , معرفی بهترین دوربین گوشی , بهترین دوربین ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech



تقریبا تا پنج سال پیش، افتادن گوشی از ارتفاع و احتمال شکستن صفحه نمایش آن نگرانی بزرگی برای افراد محسوب می‌شد. با وجود اینکه امروزه استحکام موبایل‌ها بیشتر شده ولی این بدان معنا نیست که در نگهداری و حمل گوشی‌های خود بی‌احتیاطی کنیم. اگر می‌خواهید نمایشگر گوشی‌تان در برابر خط و خش مقاوم بماند و در مجموع آسیبی به آن وارد نشود، حتما محافظت از صفحه نمایش گوشی‌ را جدی بگیرید. می‌توانید با رعایت نکات زیر به این هدف مهم دست یابید. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 https://bartardigital.com/how-to-protect-the-screen-of-your-cellphone/ 



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech



بیایید بی‌پرده و رک با هم حرف بزنیم! در میان ویژگی‌های متعدد و جذاب سیستم عامل اندروید، برخی از تنظیمات و ویژگی‌ها هستند که کاربرد چندانی ندارند. به احتمال زیاد، شما هم خواستار غیرفعال کردن آن‌ها هستید ولی به دلایل مختلف تاکنون این کار را انجام نداده‌اید. امروز ما اینجا هستیم تا سه تا از ویژگی‌های آزاردهنده‌‌ اندروید که باید همین الان غیرفعال شوند را به شما معرفی کنیم.

 

 https://bartardigital.com/annoying-android-features-to-turn-off/



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech




مطمئناً شما هم تا کنون در مورد Gorilla Glass چیزهایی شنیده‌اید. این تکنولوژی مربوط به گلس گوشی است که شیشه را در برابر خط و خش و ضربه مقاوم می‌کند. علی‌رغم اینکه بسیاری از ما با این فناوری آشنا هستیم، ولی جالب است بدانید که Gorilla Glass در سایر صنایع و دستگاه‌ها هم به کار می‌رود. برای آشنایی هرچه بیشتر با این تکنولوژی تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

https://bartardigital.com/what-is-gorilla-glass-and-different-versions/



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech




به خاطر امنیت بیشتر تلگرام در مقابل واتس‌آپ و وجود ویژگی‌های کاربردی و نوآورانه در این شبکه اجتماعی، هرچند ممکن است هر کسی از آن‌ها خبر نداشته باشد، با این حال افراد زیادی ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند. ما در سایت برتر دیجیتال لیست ۳۳تایی از ترفندهای جدید و به‌روز تلگرام را آماده کرده‌ایم تا شما با به کارگیری آن‌ها از این شبکه اجتماعی بیشترین استفاده را ببرید.

https://bartardigital.com/telegram-tips-and-tricks/



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech



هر کسی می‌تواند تنها با تایپ چند کلمه، سریعا به تمام اطلاعات جمع‌آوری شده درباره‌ی موضوع موردنظر در دنیا دسترسی پیدا کند. تا زمانی‌که به اینترنت متصل باشید، به لطف گوگل می‌توانید راجع به همه چیز اطلاعات کسب کنید. البته موتورهای جستجوگر دیگری نیز وجود دارند، اما جستجو در گوگل به‌خاطر امکان جستجوی بازه وسیعی از عبارات، بر سایر موتورهای جستجوگر ارجحیت دارد. اگر می‌خواهید نحوه جستجوی خود را در گوگل ارتقا دهید و از ترفندها و امکانات بیشتری برای جستجو در گوگل استفاده نمایید، حتما این مقاله را تا آخر مطالعه نمایید.

 https://bartardigital.com/23-google-search-tips/



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech



یکی از روش‌های ساده و جالب برای شخصی‌سازی گوشی‌‌های اندرویدی، تغییر آهنگ زنگ‌‌های تماس است. شما می‌توانید با تبدیل آهنگ به زنگ موبایل خود، حال و هوای تازه‌ای به گوشی خود ببخشید. همچنین می‌‌توانید آهنگهای مختلفی را به اشخاص مختلفی مانند دوستان خاص، اعضای خانواده و یا رئیس‌‌تان اختصاص دهید! در این مقاله، ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه تبدیل موزیک به زنگ موبایل گوشیتان را انجام دهید.

 

 https://bartardigital.com/turn-any-song-into-a-ringtone-in-android/



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 | نظرات ()